A Kaució podcast mai vendége Szalai Tamás Ingatlanista, az ingatlanközvetítőket képző Ingatlan.academy alapítója. Ez a beszélgetés beavat bennünket az ingatlanközvetítők világába hogyan tanítják őket, mit tanulnak és mit írjunk ki hogy tényleg ne hívjanak ingatlanosok. A beszélgetésünk fő fókusza a hideghívások, a különböző tulajdonos típusok és az ingatlanpiac online marketingje volt.
- Milyen a jó online marketing, Mi a haszonközpontú kommunikáció, És miért fontos ez ingatlanosként?
- Mi az alternatíva költség és ez hogyan kapcsolódik az ingatlanossal közös munkához
- Milyen kifogások vannak az ingatlantulajdonosok fejében, Konkrét példák az ingatlantulajdonos-közvetítő konfliktusokra
- Mikor fárad el egy ingatlan? Hogyan alakul az ingatlan eladása tulajdonosként, hogyan kezeljük az ajánlatokat, milyen az mikor egy befektető ad ajánlatot lakásra
- Online felületeken hogyan tudjuk megkülönböztetni, hogy ki a jó ingatlanos
- Mikor túl sok az információ az érdeklődőnek, mire figyeljünk ha ingatlantulajdonosként mutatjuk az ingatlant
- Kérdezzük meg az igényeket és azokra reflektálva mutatjuk be az ingatlant, a jó kérdések sokkal többet érnek
- Miért adja a hideghívás a konfliktusokat a tulaj és az ingatlanosok között
- Miért hívják fel az ingatlanosok azokat akik kiírják, hogy nem szeretnének ingatlanossal együttdolgozni
- 4 típusa van az tulajdonosoknak akik nem akarnak elsőre ingatlanossal együttdolgozni, végigvesszük őket
- Az ingatlanosok a legtöbb megbízásukat a hideghívásokon keresztül szerzik, tehát mégis működik
- Lesz változás hideghívás és online marketinges rendszer között
- Milyen módszerrel tanítja Tamás az ingatlanosokat a hideghívásra, egy konkrét rendszert mutat be, hogyan törekszik a win-win-re
- Milyen szoftveren keresztül kapják meg az ingatlanosok a telefonszámainkat
- Miért hív mindenki napközben 8-tól 4-ig és nem később
- Mit írjunk ki hogy tényleg ne hívjanak fel ingatlanosok a hirdetésbe